Dag 10: woensdag 20 september 2017

20 september 2017 - Lake Powell, Verenigde Staten

We ontbijten weer lekker makkelijk in het hotel vandaag. Wat een verschil met gisteren zeg. Zo super netjes en goed verzorgd. Na de spullen in de auto te hebben gepakt gaan we op weg richting Page/Lake Powell. Het is een mooie weg maar niet te veel te beleven en gelukkig dan ook niet een te lange rit. Het iseen uur vroeger hier dus zijn we iets over elven al op de plaats van bestemming. We besluiten naar de Wahweep Lodge te rijden aan het meer om te zien of er nog plaats is op een boottocht vanmiddag.  En geluk als we hebben, er is nog plaats om 16.15 uur, tocht van anderhalf uur. Das mooi. Het is heerlijk warm ( zo'n 30 graden) dus das wel lekker op het water.  Maar ja we zijn veel te vroeg dus gaan we maar naar Page. We kunnen nog niet in het hotel (pas om 15.00 uur) dus eten eerst maar even een hapje bij het benzinestation.  Dan besluiten we maar terug te rijden naar de Wahweep Lodge, daar is het in elk geval gezelliger om te wachten met een bakkie erbij. Nou kortom, de boottocht was geweldig mooi. Na afloop weer terug naar Page natuurlijk, inchecken in hotel. Nou best netjes allemaal hoor al is het eenvoudig. We besluiten bij Denny's te gaan eten. We krijgen wel een tafeltje maar het is blijkbaar erg druk in de keuken en we moeten zo'n 45 minuten op eten wachten. Maar we zijn geduldig en het wijntje en biertje helpt natuurlijk wel. Wel heerlijk gegeten hoor dus was de moeite waard.  Morgen weer een mooie dag voor de boeg, naar de Grand Canyon.

1. Alice Pfauth:
    23 september 2017
    Ha schatten, wat een mooie foto's. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebt. Vanmiddag (zaterdag 23 september) heb ik jullie kaart ontvangen, dank je wel, heel leuk. Geniet ervan en tot snel, miss you!!!!! 💋 😘 😍
  2. Kees en Jacqueline Posthumus:
    24 september 2017
    Ha schat, fijn dat je de kaart hebt ontvangen. Mis jou ook hoor. We hebben k..internet dus foto's gaan moeilijk plaatsen. We hebben het nog steeds leuk. Tot snel , liefs van ons. 💋💋💋💋💋