Maandag 21 september

21 september 2015 - Los Angeles County, Verenigde Staten

Vandaag alweer de laatste dag van deze geweldige vakantie, wat gaat het toch snel. We hoeven maar een uurtje te rijden naar Los Angeles dus we hoeven niet zo heel vroeg weg. Om 9.00 uur checken we uit en rijden naar Denny's voor ontbijt. Het is al aardig druk op de weg, mensen die allemaal naar Disney gaan met de kids. Om een uurtje of 10 gaan we op weg, we zitten vlak bij de snelweg dus das makkelijk. Omdat we toch nog veel te vroeg voor het hotel zijn gaan we eerst naar het Del Amo Fashion Center. Daar kunnen we in elk geval koffie drinken en wie weet nog wat shoppen. Nou dat viel wel tegen hoor, alles was ongelooflijk duur. Maar goed we hebben toch even wat tijd doorgebracht en nog een pretzeltje gegeten en toen naar het hotel gereden, het Crown Plaza waar we kamer 1024 kregen. Later hebben we een fris drankje aan de bar gedaan en om 18.00 uur in het restaurant lekker gegeten. Vanavond nog een wijntje aan de bar ( tis toch gratis met het bonnetje vanwege Kees zijn lidmaatschap). Koffer is alweer op orde dus morgenochtend zijn we ook snel klaar.