Dinsdag 8 september

8 september 2015 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen weer lekker vroeg opgestaan en ontbeten in het hotel. Na het uitchecken en tanken reden we naar de interstate 15 richting Ogden. Daarna de Highway 39. We kwamen door het Cache National Forest. Het is een erg mooie weg met veel bochten en rotspartijen. Onderweg stak er nog een hertje over vlak voor de auto en we zagen er ook regelmatig dood langs de weg liggen. Best zielig hoor, maar ja ze steken som ook echt plotseling over. In Afton stopten we even voor een kleine lunchpauze en in Woodruff nog een koffiepauze. We hebben alleen vandaag al 3 staten doorkruist, Utah, Wyoming, Idaho en weer Wyoming. Om ongeveer 16.00 uur waren we bij ons hotel in Jackson en kregen kamer 185. Wel handig dat de auto voor de deur kan staan. Het is een simpele kamer maar erg netjes. Even later reden we naar Jackson Hole om de Town Square te bekijken met de poorten van hertengeweien. Erg mooi. En we gingen even koffie drinken bij Starbucks. Daarna reden we nog even naar het Grand Teton National Park om bij het visitor center tokens te kopen voor in het albumpje. Ze hadden 2 verschillende. We reden ook nog even door om een mooie foto te maken van de Tetons maar morgen komen we hier nog terug op weg naar Yellowstone. We reden terug naar het hotel en gingen heerlijk eten bij de Virginian Saloon. Heel gezellig.

1. Alice Pfauth:
    9 september 2015
    Leuk hoor wat jullie allemaal doen, de komende 4 dagen wordt het hier ook wat mooier, tussen de 19 en 21 graden, zondag en volgende week wordt het weer herfst, met veel regen. Dus nu ff genieten en a.s. vrijdag lekker met moeder naar Blijdorp toe. Groetjes en liefs van Alice.
  2. Alice Pfauth:
    9 september 2015
    Kunnen jullie niet een gewei voor mij meenemen voor aan de muur, lijkt me wel wat. Zeg ik gewoon dat ik een hert geschoten heb in de Reeuwijkse Hout met de buks van mijn broer. Weten de buren veel. Staat ook wel stoer vind ik, zo'n gewei. Of ik zet hem op mijn eigen hoofd. Hahahahahaha. Doeidoei, groetjes en liefs van Alice.