Woensdag 9 september

9 september 2015 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

We kunnen een beetje uitslapen en gaan om 9 uur ontbijten. Het is giga druk maar na een kwartiertje hebben we een tafeltje. Daarna even naar het postkantoor om kaarten te posten en ook nog tanken. Dan gaan we op weg door het Teton National Park. Bij Jenny Lake een mooie scenic drive gereden. Toen naar de Signal Mountain Lodge om een bakkie koffie te drinken. Heerlijk. Intussen is het al weer middag en het is weer prachtig weer. Wat boffen we toch. We rijden naar de Jackson Lake Dam waar we ook mooie foto's maken. Wat een geweld maakt dat water zeg. Dan rijden we weer door naar het Yellowstone National Park. Gaan we nu eindelijk wat dieren zien? We wachten maar af. Bij het Visitor center gaan we eerst maar even de tokens kopen. Helaas hebben ze er maar 2 van de 3, maar de 3e kunnen we gelukkig vinden bij de information building. Bij Old Faithful gaan we lunchen, nou eigenlijk meer een snack want het is al 15.30 uur. Later bij de uitgang van het park zagen we nog 2 hertjes. Om 17.00 uur waren we bij het hotel, de Brandin' Iron Inn en kregen kamer 222. 'S Avonds een stukje gelopen naar een lekker restaurant.