Maandag 7 september

7 september 2015 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Na het gratis ontbijtbuffet in het hotel zijn we vandaag naar Utah's Hogle Zoo geweest. Het is ongeveer 20 minuutjes rijden vanaf ons hotel. Toen we aankwamen wisten we niet wat we zagen. Een mensenmassa!!  Gelukkig was er aan de overkant van de weg ook nog parkeerplaats. We kochten ook meteen kaartjes voor de Zoofaritrain. Die namen we ook als eerste toen we binnen waren. Was erg geinig maar ook heel kort. Toen zijn we door de Zoo gaan lopen. Het is een mooie dierentuin maar vooral op kinderen toegelegd. Een aanrader dus voor jonge gezinnen maar voor ons "oudjes" is het ook leuk hoor. Je vindt er giraffen, beren, ijsberen, zeeleeuwen, olifanten, reptielen, krokodillen, leeuwen, apen en nog meer. Om 14.30 uur hadden we het wel gezien, het was ook zoooo vreselijk druk en ook best heet, zo'n 26 graden.  We reden terug naar het hotel waar we eerst maar eens wat dronken want we waren zowat uitgedroogd. Na een flinke rustpauze gingen we naar de Panda Express, een kwartiertje rijden hiervandaan. Heerlijk gegeten weer natuurlijk. Vanavond lekker relaxen en voorbereiden op de rit van morgen.

1. Roel:
    8 september 2015
    Hi Kees,
    schildpadden komen wij meestal ONDER water tegen en dan zijn ze niet bijjjj te houden ;-)
    Goed te lezen dat alles voorspoedig verloopt, maar ja, wat wil je met zo'n gedetailleerde voorbereiding.
    Grtz
    Roel
  2. Henk:
    8 september 2015
    het is wel ver rijden voor beekse bergen.
    leuk dat je het zo naar je zin hebt. groetjes