Zondag 6 september

6 september 2015 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

We zijn weer lekker vroeg wakker en gaan na het douchen heerlijk gratis ontbijten bij Matties aan de overkant van het hotel met de vouchers die we van de receptie kregen. Hoe handig. Om 9.45 uur checken we uit en gaan richting Salt Lake City. Er is niet veel te zien onderweg net als gisteren. In Wendover drinken we even koffie bij de Mac. Een paar mijl daarvoor zagen we een paar hertjes langs het hek in het veld. Hoe schattig. Na een paar minuten dat we weer onderweg waren passeerden we de staatsgrens van Utah. Het is hier een uur later (mountain time). We zagen heel veel zoutvlaktes, echt mijlen ver en op een gegeven moment ook een soort fabriek met grote bergen zout. Dus we denken een zoutwinning. Bij Della nog een korte plaspauze gehouden. Om 14.45 uur waren we bij het hotel, het Crystal Inn en kregen kamer 353. Wat boffen we toch, het is weer een prachtige kamer. We zijn nu 5 dagen onderweg en hebben al 3x getankt, 1395 km gereden (867 mijl).  Om 17.45 uur wat gaan eten en een blokje om gewandeld. Bij de receptie de foto's van het fototoestel geupload naar de vakantiemap wat nogal wat tijd in beslag nam. maar goed het heeft uiteindelijk gewerkt. nog even een lekker ijsje gehaald en verder wat gelummeld op de kamer. even lekker lezen nog, en nee hoor niet de Bijbel.

1. Ton Jansen:
    7 september 2015
    Hallo Kees,
    Hier een klein berichtje van je (werk)collega.
    Het ziet er fantastisch uit wat jullie aan het ondernemen zijn.
    Leuk om op deze manier jullie info te bekijken.
    Ik vroeg me wel af of je je telestick mee heb. Kan je ook wat SAP meldingen in behandeling nemen :-).
    Veel plezier met jullie verdere reis.
    Gr, Ton
  2. Alice Pfauth:
    7 september 2015
    Jammer hoor, geen Bijbel in huis.