Zaterdag 5 september

5 september 2015 - Elko, Nevada, Verenigde Staten

We hebben lekker uitgeslapen tot 8 uur. Het is weer mooi weer, ongeveer 21 graden maar nog steeds veel frisse wind. We ontbijten aan de overkant van het hotel bij Mac Donalds. Om 10.30 uur gaan we tanken en dan gaan we op weg. Het is een rit alleen over de snelweg, weinig te zien. Alleen heuvels, af en toe een klein stadje en woestenij. Maar het heeft wel wat en de heuvels (bergen) zijn gewoon prachtig. Om 12.00 uur in Lovelock bij een benzinestation koffie gedronken. Later zagen we in het veld een groep hertjes, he he eindelijk na 4 dagen wild gezien. Vlak bij Battle Mountain stak er ineens een coyote de weg over. Gelukkig liep hij snel anders hadden we hem kunnen overrijden. Dat willen we echt niet meemaken. Helaas ging het te snel voor een foto. In Battle Mointain nog een keer koffie/ plaspauze bij de Mac met een heerlijke warme applepie. We vervolgen de route en komen om 15.45 uur bij ons hotel aan, de Shilo Inn en krijgen kamer 111. Het is weer een prachtige kamer. Een half uurtje later gaan we even inkopen doen bij de supermarkt aan de overkant, water en snoepjes voor in de auto en wat te drinken voor vanavond met een chipje erbij. Dat mag ook wel een keertje als je vakantie hebt. Om 18.30 uur bij Denny's gegeten.

1. Isaac:
    6 september 2015
    Goeiemorgen! Leuk, in Elko hebben wij ook overnacht vorige maand, in de Comfort Inn, een afslag verder op de interstate.
  2. Alice Pfauth:
    6 september 2015
    Hoihoi, lekker aan het lezen. Toch niet de Bijbel, die liggen vaak in hotelkamers, hihihihi.