Donderdag 17 september

17 september 2015 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vandaag weer een stralende dag op het programma. De zon staat al hoog aan de hemel als we wakker worden. Het is 28 graden.  Om 9.30 uur gaan we weer ontbijten bij Moab grill. Lekker op ons gemak want we hoeven niet ver vandaag. Om 10.30 uur gaan we richting Canyonlands National Park. Tegen 11.30 uur zijn we bij het visitor center en gaan eerst kijken of ze tokens hebben. Ze hebben er eentje, de andere is uitverkocht. Dan rijden we naar Shafer canyon overlook en lopen een trail. Zo de spiertjes zijn weer los voor vandaag. Dan verder naar Mesa Arch waar we ook een trail lopen van 30 minuten. Ze hebben hier een mooie trap aangelegd zodat het klimmen makkelijker wordt maar je moet ook soms over rotsen heen lopen. Maar het uitzicht is weer geweldig dus alle moeite waard. Later bij de Orange cliffs overlook een mooie foto van ons samen laten maken door een man die daar stond. We rijden verder naar het eindpunt, de Grand View overlook maar het is zo druk dat we de auto niet kwijt kunnen dus rijden we maar door, terug naar Moab. We gaan nog even lekker koffie drinken bij de grill met een heerlijk taartje erbij. Moet kunnen want we hebben veel gelopen vandaag. Vanavond gaan we ook weer bij de grill eten, ze beginnen ons daar al te kennen. Gezellig. Verder houden we het lekker rustig want morgen hebben we een lange rit voor de boeg.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Alice Pfauth:
    18 september 2015
    Wat een mooie foto's maar kijk uit voor hyena's en prairiewolven, ze zijn gek op een lekker stukje mensenvlees.
  2. Alice Pfauth:
    18 september 2015
    Vanmiddag weer naar Souburgh geweest. Een tas met gehaakte bloemen en een aantal gehaakte kerstdingetjes aan Bertina gegeven, ze vond het leuk. Je krijgt de groeten weer terug van Bertina. Fijne dag nog.