Woensdag 2 september

2 september 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hoezo jetlag??? We vielen gisteravond om 20.00 uur in slaap en werden vanmorgen om 8 uur wakker. Wel tussendoor een paar keer wakker geweest maar erg lekker geslapen. Na het douchen en bakkie koffie bij de receptie gingen we ontbijten aan de overkant van de straat bij Costum (onderdeel van het zusterhotel). Daarna gingen we de stad maar eens onveilig maken. Rond 10 uur liepen we weer naar de cablecar op Market street. Gelukkig is het niet zo druk dus al snel konden we er eentje nemen en gingen helemaal naar het eindpunt bij Fisherman's Wharf.  Daar liepen we een stukje naar pier 39 om de zeeleeuwen te zien die daar op een soort van vlotten liggen. Erg grappig om te zien al waren er een stuk minder dan de vorige keer. Ook even een lekker bakkie koffie met een cupcakeje genomen. Daarna liepen we naar de turnaround van de cablecar bij Girardelli Square. Ook hier was het niet druk dus hadden we weer snel een trammetje. We zaten lekker aan de buitenkant. Nog even leuk gekletst met een jong stelletje uit Nederland. We rijden helemaal mee tot we weer bij Marketstreet zijn en gaan even een bakkie doen bij het Historic Cablecar kioskje. Daarna de F line tram genomen. We hebben tenslotte een dagkaart dus daar moeten we dan ook gebruik van maken. We stappen weer bij Fisherman's Wharf uit en wilden een lekker ijsje gaan kopen maar hoe raar het ook klinkt, nergens een lekker ijsje te vinden. Nou dat komt heus nog wel een keertje dan. Dan maar weer op de tram en terug naar Marketstreet en weer naar ons hotel gelopen. Om 17.30 uur weer even de stad in gegaan om te eten. Om 18.45 uur waren we weer "thuis". Het was een hele leuke dag, we hebben veel gelopen maar het was ook de moeite waard. En ook nog goed weer erbij, ongeveer 19 graden met een heerlijk zonnetje en wel veel wind. Tot morgen.