Zaterdag 12 september

12 september 2015 - Casper, Wyoming, Verenigde Staten

We ontbijten weer lekker makkelijk in het hotel en gaan daarna onderweg. We hebben een tussenrit vandaag zodat de afstand niet al te lang is. Het is weer prachtig weer, zo'n 26 graden. Om 10.30 uur zijn we op weg. We gaan via de touristische route over de highway 120. Heel toepasselijk speelt onze USB stick het liedje Rawhide. Aan beide kanten van de weg is niet veel te zien, alleen prairie en bergen en mooie rotsen. Ook zien we veel pronghorn hertjes maar te ver weg om te fotograferen. Om 12.00 uur zijn we in het stadje Thermopolis en tanken we even en drinken koffie. De weg wordt steeds mooier met nu ook een mooi riviertje aan de rechterkant.  Even later rijden we door Boysen State Park met een groot meer en een dam. Dit heet Wind River Canyon. Even later komen we door het dorpje Shoshoni waar ook niks te beleven valt maar we halen nog een bakkie koffie. Om 15.00 uur zijn we bij ons hotel, de Comfort Inn en krijgen kamer 203. We gaan even bij de Mac naast het hotel een ijsje eten want het is hier bloedheet. Daarna even lezen op onze koele kamer en om 18.00 uur gaan we naast het hotel eten bij de Fort Saloon N' eatery. Nou dat is een aanrader voor iedereen die hier nog in de buurt komt. Hele leuke bar, geweldig lekker eten en gastvrij vriendelijk personeel. En ook nog betaalbaar voor iedereen.  Ik heb in elk geval het lekkerste gegeten van de hele week. Verder is hier niet veel te doen dus vanavond wordt het lezen, spannend boek moet uit.