Zondag 13 september

13 september 2015 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag weer een stralende dag, de zon staat hoog aan de hemel en het is zo'n 25 graden. Na het ontbijt gaan we richting Denver over de I25.  Onderweg is niet veel te zien, wel veel hertjes weeren 2x een brand in het veld. Ze waarschuwen overal met matrixborden dat er groot gevaar voor brand is overdag. Het is gortdroog en heet dus dat wil wel. In het plaatsje Wheatland tanken we en drinken koffie. Dan weer verder. Na nog een tussenstop om even de beentjes te strekken en een peukie te roken komen we in Denver aan en gaan eerst bij Starbucks wat drinken.  De temperatuur is  opgelopen tot zo'n 30 graden. We zijn ook te vroeg voor het hotel. Om 14.30 uur zijn we bij het hotel, de Holiday Inn en krijgen kamer 309. We kunnen ook gratis parkeren. Meestal kost het veel geld in een grote stad dus daar boffen we wel mee. Ook krijgen we weer bonnetjes voor een drankje in de bar vanwege Kees zijn lidmaatschap. Heerlijk hoor. Om 16.45 uur rijden we even naar de Cherry Creek Mall om bij de Panda Express te eten. We waren net op tijd want om 18.00 uur gingen ze dicht. Het was weer erg lekker. Vanavond maar even in de bar hangen en lezen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade